2007年3月6日 星期二

洪水橋-香辣屋

上星期日晚,我兩公婆踏單車去洪水橋-香辣屋,食了餐豐富的晚餐
一間從外到內都好泰式的餐館








這間野都好大間,有得拍車,也可拍單車
當晚我地點了4款送
第1味 豬肉菜肉包  ...... 一款沙律類食品..!!??
下次試下雞肉先,and下次每塊菜只可放4茶匙左右... hehe今次食都最尾唔夠肉碎


第2味 蒜香烤餅 應該算係 印式食品

第3味 冬陰公湯雞子爐
個湯真係一流 (老婆話再辣些會更好)


第4味 南瓜紅醋米鴨胸炒飯    真係比想像中好好味,外表好似好細碟,但我地真係又食唔晒bor...

這樣的雕花(
相信)用一次就要掉



豐富的晚餐埋單 $22x,比想像中平, 但食完後我兩都    腸胃痰.....(我兩天冇上班了...)
都唔知係佢唔乾淨 or 我們這幾天食得太多
上星期5晚和一班朋友去了銅鑼婆食郎田(日式放題)
星期6晚外父外母入來我們新居,咁晚飯同佢地食打邊爐
星期日晚就食咗今次介紹這間好野
(年紀大了,腸胃冇咁強,下次都係唔好連續幾日食好野)

沒有留言: