2007年4月19日 星期四

山口式 REVOLTECH GAIKING & 麥加登

昨日買了幾張畫紙,終於有時間影下近日新入又非常好玩的 變型金剛 狂派 破壞大帝麥加登 及 熱血機械人 GAIKING


狂派-破壞大帝 麥加登
先講講老麥,由於不能變型,換來高可動度 及 完美的身型,算係平價 玩具的不2選擇
上色不錯,金屬感都幾足夠,腳及手臂那金屬紅色實在正爆
但面相實在一搬,可能頭太細,唔夠精緻, 麥sir面部那兩條真線好似唔見咗咁,成個樣後生晒

加了些效果 (比佢射中真係會消失於空氣中)


海洋堂先後推出 柯柏文,馬格斯及麥加登, 日後還會推出其他變型金剛其他角色嗎?
********************************************************************************
GAIKING
採用了2006年動畫版的設定,外型一流,有美感,高可動度,又多parts (雖然套動畫唔好睇)
整體上色不過不失,只是中間龍頭金色部份上色麻麻地
今次這隻非常好玩,點擺都好有型,真係 好玩到停唔到手
好正

我好想買多隻,油成動畫中黑色的版本,唔知有沒有同好都有這衝動呢?








沒有留言: