2007年5月7日 星期一

又影一堆玩具 (舊貨新影+新貨新影)

昨天時間較多,影了一堆玩具
內容:古迦,蜘蛛俠,軍曹,扭旦,熊貓車,PC狗



大塚HYPER HERO古迦
合金素體,重量感一流,夠實淨,皮甲qc唔錯,有足夠彈性,可借皮衫太闊,下身怪怪的,這個係列我都切過555knight,但沒有這個情況出現另外最煩的是雙手及胸甲有多餘的膠料要自行切除(我還唔小心損手),咁解要咁樣推出呢…?







加入金電效果但不太明顯


再影GG俠 , 今次用藍色背景





外星侵略者-KERORO軍曹 雀巢朱古力雪糕指頭食玩
7仔買的,見佢好似bandai指頭食玩,咁就買來同老婆11
實物其實比bandai的細,膠料較硬,上色較差,但外型都唔錯





星期6抽中的特別版孖豬手機繩旦旦




送給老婆的tomy廠 熊貓車&人仔
這是已出多的產品,見佢平到唔駛$50,買嚟比老婆切下都好






新品!勁平買咗隻pc狗給老婆





今天的[佈局],買多了一枝燈,效果如何呀各位?






1 則留言:

angusguyver 提到...

AJ皇 2007年5月15日上午8:52ELLJAY兄,简体字no ploblem,hyper hero 古迦我訂了好久,價錢大約$480,現在賣幾錢我都唔知呀,我那3枝燈...又唔係白燈,但又唔係咁黃,好彩影出來唔係咁黃
回覆

Elljay Elljay 2007年5月14日下午4:49HYPER HERO我都几中意,但唔多,只有影月、RX、龙骑、夜骑同王蛇。距地俾我噶感觉好唔错。 如果大大玩过影月同RX,可能会觉得好烦,以为每一个PART都要自己切,切出黎噶比有用噶更多~~ 最想要系555同BLACK,但..HYPER HERO我都几中意,但唔多,只有影月、RX、龙骑、夜骑同王蛇。距地俾我噶感觉好唔错。 如果大大玩过影月同RX,可能会觉得好烦,以为每一个PART都要自己切,切出黎噶比有用噶更多~~ 最想要系555同BLACK,但都好贵,亦见唔到有街货(简体字睇得明吗?)回覆

Elljay Elljay 2007年5月14日下午4:46哗~~~大大依家D相好靓!!!! HYPER HERO 古迦系咪好贵州?? 请问D灯系咩色噶?暖光灯吗?我用噶冷光灯好有问题,唔系白色,而系绿色。 而我支暖光灯又太黄~~~~烦