2007年8月6日 星期一

糖朝甜品




去了老尖咁多次,上星期5放工同老婆終放去咗糖朝
感覺冇乜特別,但有興趣下次去食下下午茶

1 則留言:

angusguyver 提到...

AJ皇 2007年8月8日下午2:16WADEE ,以普通甜品/糖水 大約20-35 , 冇想像中咁貴, 可以一試的, 試完記得上blog報告下,thx

回覆 Wadee Wadee 2007年8月8日上午10:46好多時利過, 但冇去過, 價錢如何?

回覆 AJ皇 AJ皇 2007年8月8日上午7:27haha yes ah,那芒果的,真係有驚喜,但豆腐花唔夠滑 另外那款珍珠百合豆腐花(熱)就真係好好味,雖熱,但夠滑

回覆 ROY ROY 2007年8月8日上午4:36芒果個甜品碗外仲有 乾冰裝飾.. 咁靚o既~~

回覆 Ada Ada 2007年8月8日上午12:35嘩!個賣相好靚呀,我鍾意芒果這一個!