2008年8月1日 星期五

最喜愛的高達扭蛋 - 強人


扭蛋我已好少儲,但近年每個月也會同老婆扭一些有趣+可愛的
而我自己收藏的扭蛋已rider為主,但近年都冇儲lu …….

高達扭蛋我更少,sd蛋我都有幾款,因為有時候見到平就扭一兩隻,我諗我都有5-6
高達可動蛋出o左幾part, 我也有數款,但最鍾意就是這款

強人

造型靚,高可動,買翻o黎都係18 (不過我之後都抽o左一隻比o左朋友個仔仔)

我個display都冇乜位,但這幾年來我唯一有display的只有這隻,值得的,hehe,能夠比我showo黎咁耐, 強人可動扭蛋,你好叻仔 ^^

 所以發這篇網誌表揚你,及介紹你比其他blog友識






沒有留言: