2009年6月17日 星期三

SIC異魔神 金塔羅斯&浦塔羅斯

暫時買齊了sic異魔神,那些張會推出的限定角色我就沒興趣, ,又貴…..
現時人物角色也已經好夠我玩,剛過去的星期日也幫最後兩位異魔神影晒相



  Imagin Urataros
  Imagin Kintaros
色龜造型...好多人都好唔滿意,個樣太差(不萵d水晶龜縠都幾靚下),我都係,不過就到d角度影佢,都還可以接受,上色方面非常唔錯,關節夠實,笨熊也一樣,上色唔錯,關節夠實,另外佢手臂及背心都用上真毛,...我就不太喜歡,d毛太整齊,配在sic風格的身體上,總是覺得格格不入
武器大大把,但笨大/開發人員變得聰明,不再用鐵造,所以好夠力拿上手
色龜把野可換成魚杆型態,劇中有變過嗎?我沒印象
勁受歡迎的角色,sic出得最齊 (暫時)
(希望日後有心機幫這5個傢伙影多些合照)
一大堆非武器類的配件
開始發覺太多無謂配件,諗佢擺d乜情景都諗到我頭大,比少一半我平多500日元我都願呀,呢d配件雖然有趣,但唔好玩
~End~












沒有留言: