2009年7月19日 星期日

黃金聖鬥士 天蠍座 美羅 part 2


這款神話APPENDIX胸像系列的天蠍座-美羅,出左好耐,買咗好耐,相片我也影咗好耐,不過咁耐我都未有心機把他切落去神話天蠍座果度,我又唔想堆咁多相片唔上傳,所以今日就先發放胸像版的美羅先啦
同樣是兩款表情,附有的手部配件分別是用來出雅典娜感嘆及必殺技心紅毒針,另外還有拳頭一對
今次心紅毒針的專用手,指甲部份是有伸長出來,都算bandai有番d人性,冇咁馬虎
美羅把頭髮太長太大,令頭部轉向不足,而且也好難把頭面向正面,真係要慢慢調教...
這胸像ver聖衣部份,外型非常靚,雖然我未幫佢同神話合體,不過我知合體後是好完美的,希望bandai快公告新推出的胸像角色吧,把其他唔靚的黃金聖鬥士來過大平反
-end-

以下是本blog的相關連結

沒有留言: