2009年9月21日 星期一

SIC極魂 斬鬼

關東猛士
音擊戰士 斬鬼



這兩個月我開始為sic響鬼系列編寫網誌(當然係影相為主),相片雖未影好,不過,響鬼轟鬼及斬鬼的相片已影好了8,希望兩個星期內可以出街同大家見面…^^
昨晚本來應可完成響鬼編的相片,不過見這極魂版本的斬鬼細細粒,parts又少,都係快快手影好佢分享先^^


今個月新出了3sic極魂,knight,轟鬼及這位配色非常美的斬鬼,但我只買斬鬼,因為造型,配色,角色也是這位大叔較得我歡心^^

招式,武器等等我不介紹了,或者等我編SIC斬鬼網誌才簡單地講下咁啦^^
看相吧


下次推出的會是sic極魂版555,聽說還會推出他的電單車,如價錢還是70幾一隻,姐係555+機車係140元左右的話,我還是會好願意買的

以下連結是本blog相關網誌













沒有留言: