2010年3月2日 星期二

UC回歸!Robot魂 獨角獸高達Destroy Mode

Unicorn Gundam RX-0
Destroy Mode

1直覺得Unicorn Gundam幾型,而其他玩具系列有得變型,所以Destroy Mode拉長好多,我就唔太中意,而這個Robot魂版本又高可動,比例美型,正合我心水
這個實物有些地方個造得唔好,面相唔夠長,另外又成日好似見唔到眼咁,手臂關節又太長,幾怪,所以正面係哎吔吔,側面誇啦啦~
身體各處紅色內甲不是分件,只是上色我都可以接受,平野麻~
武器多係賣點之一,除了高達們基本武器,更有雙機槍,不過呢把野幾煩,換成不同模式都要換幾件parts,而光劍用奶白色帶點淺藍,幾唔順眼
可動度整體好好,膝及腰關節都有拉出式,只是腳掌接地性較差





  
















動畫中有冇4劍mode就唔知,不過打psp vs gundam就有,有玩開高達玩具,所以在家中找4把同樣長度的光劍唔算難


呢套新動畫入面d聯邦量產機幾有型,到時出齊希望.....我會忍到手唔好全入^^
最後當然期待robot魂宣佈出伸安周
最最後,我想要一隻樣靚身材正高可動唔駛切的Unicorn Gundam(正常mode),scm ex有興趣出嗎?

沒有留言: