2010年8月23日 星期一

海洋堂Revoltech~世紀未 天之霸者 拳皇.雷奧 and 拳四郎! 最終爆衫!

 

一次過分享revo.雷奧普通ver.及最終決戰ver
部份相片是上年未入手單反時影下的,又係過o左咁耐才有心機完成餘下的相片 hehe
成年後才寫玩評好點兒那個,點都好,寫點[現在]的感想
呢個系列一早玩到悶,不個這雷奧確是出得幾靚幾華麗又細緻,但就沒有霸氣,殺氣,暴凶感,體型再大d更好,配件算多,但就欠斗蓬要另購黑王+雷奧版才有附送
最終決戰ver雷奧同樣沒有霸氣,配件沒有點穴手,不過又係有頭盔冇斗蓬…,&沒有衣服,d關節位…...
可動度同其他角色一樣,不過硬係覺得佢股關節位切得靚,擺踢腿動作比其他人都要靚很多(只是我影得唔好)。股關節位由修羅國ver拳四郎開始改左另一種,由那時開始的角色我沒有買,未能體會及比較,不過將會推出的revo.北斗無隻版拳四郎我多數會入,到時才比較下啦









北斗神拳咁多招,我邊記得咁多,所以招式唔寫啦,希望大家睇完我d,能記起某些場面 ^^

我覺得佢係我睇過的漫畫中,死得最型的一個



...後記...
下1編~Revo.最終決戰ver.的拳四郎
再下一篇希望能在入手舊青銅仙女前,可同大家分享舊青銅天馬座 ^^



世紀未北斗神拳繼承者Kenshiro,我睇開天下版漫畫,所以都係叫慣佢做
拳四郎
講番玩具,這個系列初出時已期待會出爆衫版本,所以我都係一出即買的,比例上呢隻靚過爆衫雷奧,上色同爆衫雷奧1樣膚色較紅較深(是否谷爆衫時d血氣要行d關系呢 hehe,不過呢個叫做最終決戰ver,其實同爆衫又冇關係),不過前臂d布沒有做出爛效果,要扣分,配件都係那幾款手,沒有武器,最正的當然是我最愛的表情頭部,出招中招都存神d麻,可動同初代差無幾,只多了腰的轉動,沒特別
係咁多,看相吧














沒有留言: