2010年12月16日 星期四

MIA!!!人類革新聯盟 Tieren Ground Type and COST 3000!!! Robot魂 機動戰士高達 RX-78-2 and MSN-06S SINANJU


MIA Gundam OO

Human Reform League

Tieren Ground Type MSJ-06Ⅱ-A
這個玩具,應該09年瑞記開倉時換回來的,係唔駛錢的
記得當時都有數款oo高達mia玩具可供換領,但它們外型不是太討好,唯獨是得呢款一望落去順眼,所以就帶它回家去~
[[又來超簡單介紹]]
配件有一槍,兩刀,渣刀的手部左右各一
上色及可動,我認為它在mia系列中,算是高
比例細過robotexia,所以為有就角度去影






沒什魔好寫,寫下感想吧
每有新高達動畫推出,我除了重點留意高達們的外觀外,更會祈待會否有新的渣古出現,可惜呢套OO係冇渣古的不過,故事中人類革新聯盟(人革聯)鐵人式機體就幾有渣古的影子,就連機體編號MSJ-06Ⅱ都同元祖渣古有點似,那為何就是不推出另一系列的渣古呢?

COST 3000!!! Robot魂 機動戰士高達 RX-78-2

He He He!標題怪怪的,因為我覺得如果活在PSP遊戲Gundam VS系列下的RX78-2可以帶這麼多裝備出戰,應該就是一部達到Cost3000的機體
咁多系列都出過GUNDAM RX78-2,robot魂要點樣突出呢
就是靠高可動,多裝備(初回限定送多一set槍炮及盾),而裝備又可掛上身上多處不同地方,3個字形容:好好玩!
QC都幾好,上色也沒什麼問題,關節意外的,誇d講句,實到可以單手上齊咁多裝備都唔會下墮(手掌關節除外),當然玩得多最後都係鬆(入櫃前其實都被我玩鬆左小小LU)
我這樣擺都算係擺得晒ge^^
最基本裝備唔影咁多,相信在其他系列中大家1早睇到



 










 還有一個更大的流星鎚可更換,連個手柄都唔同ga





長矛個頭如果好似玩Gundam VS咁有個LV3的大size可換,咁就更好玩啦
 

附有揮動中的光劍特效parts,個形雖不是太靚,但真的幾有趣
其中一枝劍柄較長,可供雙手同時握著



最後就是組裝成這樣放在display櫃中,有兩個盾真係好型!
講番d唔滿意地方
手掌顏色灰灰綠綠,唔靚
拿槍拿劍的手也不是渣得太實
腳環的接合位改了在前端而不是腳眼位,怪怪的…(但這樣腳掌的可動度才能更廣)
後記
Robot魂都推出了多部在Gundam VS中已登場/將會登場的機體如:RX78-2,RX-0,新安洲,Exia,OO,Cherudim,Masurao,X-1,F91,V2,V Gundam,特擊自由,Turn A,Kapool,等等等…(記唔到咁多)
大家還會有什麼心愛機體相佢推出呢暫時最想佢出GP-03,不過佢背後個大型武器庫我就唔需要啦
紅慧星渣古都想要呀,最緊要好似呢部元祖高達咁,出多set武器比佢就正呀^^
另外
特別多謝加莉仔的好介紹:於兆萬對面的書局買了這張咁美的背景紙^^

最後預告
201011robot魂推出了這個裝備豐富,可玩度極高的元祖高達,同期還有1隻又係裝備豐富,又華麗,又有型,又大隻的新安洲,相片我已完成一半以上,希望今個月可同各位分享

Gundam UC中的一部型到爆晒炸的機體
新自護殘黨 [帶袖的]
MSN-06S SINANJU
Gundam UC暫時我只看了第1,…,聽說Sinanju是第2集才出場,看來我要盡快找來看
SINANJU中文釋名叫新安洲,呢個名怪D,不過真係聽慣左
講翻玩具,呢隻ROBOT魂新安洲可動度,關節強度,上色,外型等我都滿意,配件也超豐富,不過因為外型幾"吉"手,也太多武器,上手玩係可玩度會差D
好鍾意光劍的造型,不是簡單的一支透明筷子 ^^
高達獨角獸D模式 外型及比例都被比下去了,希望將來會有新版
今次我連簡單介紹都冇呀,冇心幾寫
玩具就1出即入,相片就又係分左幾個月影,影完入翻盒,因為冇位DISPLAY,希望快D到可再開盒之日
 




















沒有留言: