2011年5月5日 星期四

HT DX04李小龍 - 龍爭虎鬥 李! (卷 壹) and (卷 貳)



2011年生日禮物老屈老婆送給老子DX04 or超合金魂宇宙大帝?
最後好快地選好! DX04 吧!
因為DX04已推出,可即玩,非常吸引我
超合金魂宇宙大帝,未有詳盡資料,7月才出,睇定d先
先多謝老婆送給我這個 (^^生日未到)
感謝華DEE哥
入正題
呢套DX04,可算是我第一套HT著衫公仔(之前買的素體連人頭唔計)
平靚正呀,好彩有訂^^
兩個頭,兩個body,兩套衫,配件陣容超豐富
我會幫佢影好多相^^,一篇網誌點夠呀^^
極華麗Box Art



睇下! 可換的手型實在多! 武器都有3款





好,睇完左手及右手,下次睇左右腳!  ~
.
.
.
~  講下笑姐

今日睇下頭雕
 頭雕我覺得係造得似,當然其有他廠造得比佢更似,上色方面好好,表面有汗水塗裝,掂到爆晒炸,又有可動眼,兩個造型,掂呀,我已好滿意,頭髮就簡單左d,唔夠細緻,及兩個髮型是不一樣的話就更好
頭髮與頭是靠磁石接合,易拆易除,絕對要讚











今次d相有部份暗暗黑黑咁,我突登ga
睇住咁多先^^
下一篇有得睇body及衣服,這個星期內應該可上載分享




沒有留言: