2012年3月15日 星期四

武將出陣! 真田幸村 [Revoltech戰國BASARA]

海洋堂Revoltech 80
戰國BASARA
SANADA YUKIMURA


武田軍 小老虎
天霸絕槍 真田幸村
屬性:炎
武器:長槍x2 (名:朱羅)


















戰國BASARA,這系列的tv game我好喜歡,雖然唔係集集玩
人設相當特別,又有型,我又係喜歡,所以Revoltech一出我就即買下真田幸村及伊達政宗
不過這系列唔多好買,多款有死貨價,除了以上兩人,其他角色的我就不是太like,好想佢出果d佢又唔出…,但近日見到毛利元就又更平了,所以入埋
revo.來講,呢個系列面相算係咁,可動都係同以往一樣,正正經經企宜真係幾難
qcok,整體又幾華麗,如果其他款又再有特價,我估我會再買的



以下是本blog相關網誌

REVOLTECH真田幸村

REVOLTECH毛利元就

REVOLTECH伊達政宗

沒有留言: