2012年5月31日 星期四

大膠 幪面超人音擊戰士響鬼,幪面超人KABUTO,幪面超人AGITO SHINING FORM,幪面超人舊1號今日睇膠先-舊大膠,新細膠

多年前的收藏
大膠 MASKED RIDER HIBIKI

0506年買入,好似係旅行時購入,早幾年都有放在display,不過玩具越買越多,已冇位放咁大隻玩具,所以拆開佢放入去m1/6人偶個盒內,昨晚拿出來透透氣,拍拍照



…..慘呀隻角花o












大膠有幾大? 拍埋隻極魂對比下

end

2012-6-3
2006年旅行時在老秋買的
大膠 MASKED RIDER KABUTO



呢款身型較瘦,現在一看,就令我想起shf kabuto
佢呢,我一直包好放在office桌子下,近日才拿回家影相,發覺紅甲有些地方變淺色了
又有些地方出油,眼部內又有水氣...







呢款確實冇上次隻響鬼咁好,上色出界又多

當大家看到這一編相片時,我已包好他帶回office

再見

2012-6-6
旅行時在中野broadway mandarake買的(好似全部大膠都係旅行時才會買)大膠 MASKED RIDER AGITOΩ SHINING FORM



呢隻agito真係夠晒大,d膠又硬,質感一流,身型就造得太過大隻仔,如果係Burning form呢種身型就ok, SHINING FORM的話應該瘦翻d
精緻度足夠,上色一般,
這個又是放在[]中冇display(不過好耐之前我記得帶過佢出街影過下相),今時今日這傢伙有點出油…,影完當然又包好放回[]

真係好大,你睇隻shf v3幾細粒 ^^


 







我鍾意AGITOΩ,最鍾意AGITOΩ的是Burning form,記得入手當天其實見到有大膠Burning form,可惜幾殘,又有點變形,所以冇買,在購物慾驅使下才買入了這款,不過SHINING FORM我都鍾意ge

題外話
,我希望sic會出新版burning and shining form,也希望shf會出埋這兩個form

d大膠收藏冇得玩,悶悶地,咁我今個week都應該唔會再分享住,下個week有時間再分享其他大膠收藏,這幾天應該能分享下一隻shf/robot

2012-6-11
   
1號大膠景品,05年在bandai museum挾中的
他應該是我手上最大一隻rider大膠,當然冇位display,昨天在雜物房中取回,跟著去附近興健中的房屋(G/F)位置亂拍一翻










新一part指頭食玩,五顏六色,多醒神
原來己出成個月我都唔知添…,想要的我只找到Fourze Cosmic States & Meteor Storm States …….

今次上色麻麻









下一part相信係新一套rider的登場編

沒有留言: