2012年6月29日 星期五

在灣仔(又)食放題 ~ 金田 and 剛過去星期6的lunch,1+3口@查理布朗CAFE and 元朗雞地的 爽爽 and 元朗葡點 and 假日元朗午飯 北海道?

昨晚是"男人之夜",4個男人都唔帶老婆出席,盡情吹水,粗口滿天飛,好舒暢



環境唔錯,舒服,夠大,唔迫
不過坐圓枱真係唔夠位放野
埋單每人$239,可以由1800食到2230,食飽可以慢慢吹水,正

兩舊幾的質數算係咁,冇話差又冇話有乜特出食品


不過最好食我覺得係 串燒7味蝦



2012-7-2


點了以下食品

幾貴,環境好舒服,d野都幾好味
個單骨雞翼好正,兩個mini漢堡就個牛味麻麻,個雞味幾正,薯角都好得
不過d甜品我覺得冇乜特別

週圍都好多公仔,龍友就要去呀,記得帶埋女仔上去^^

2012-7-3
元朗雞地的 爽爽

昨天lunch @ 爽爽麵店

呢間野印象中電視好似介紹過,咁係元朗區,又無意中比我在開飯網找到地址
去試試吧

假日的lunch time,去到派飛後等了唔夠10分鍾
佢出名食醉雞,豬扒,自家菊花茶,咁我地就食呢d

凍菊花茶,唔夠甜唔緊要,但菊花味唔夠,太淡了熱的話唔知會否好d
醉雞,又真係夠滑夠味夠香,幾得,d雞係咸了少少,不過放湯食可算是剛剛好
豬扒,ok,我放了落去醉雞汁到食,就更好味
份量算細碗,如叫多碟小食就應該剛剛好

1+3,埋單$77

下次都係叫雙併 醉雞豬扒湯米就可以了,當然係唔帶女兒去才可啦


2012-7-11元朗葡點




在元朗同囡囡游完水(玩水),在傍有個馬會大樓,地下有間[葡點],食個早餐先
茶餐聽來講,算坐得幾舒適,又唔迫
不過d野食冇乜特別,價格也算正常吧
2012-7-26 假日元朗午飯 北海道?
又同女女玩元水後,在附近食lunch
行行下見到呢間野,人唔多,又肚餓,試下


北海道特色簿餅又鳳地又流浮山,又加拿大


環境乾淨,價錢算平
整體冇乜特别



環境乾淨,價錢算平
整體冇乜特别

除了這個叫巴黎汁吉列魚柳飯,個巴黎汁好好味

不過總結係,唔會特登再去,但去開果頭都一試無防



之後行左陣,又熱又口軟
7仔飲思樂冰,正呀
人到青春d



沒有留言: