2012年8月7日 星期二

美版經典D級的 博派戰士 爵士

近這幾年,我久唔久都會買d老變玩具,入手原因都是被毒的^^,辛好多數都是靚價入手,而我未影未介紹的數量已達雙位數,所以我好希望由今個月開始,每個月最少出一款老變玩具報告

今日先來個經典的爵士


Transformers Classic 3.0

Reveal the Shield
Special OPS Jazz






























這位美版爵士,上色方面實在太精簡,連我也忍不住幫他補些顏色,先看看未上色前的爵士




透光眼效果麻麻



上色後,成個唔同晒(雖然我油得差)
上色的部份是參考blogElljay(但我年紀漸大,拍攝過後才發現尾燈有部份唔記得油…)

題外話,以下相片是用新相機佳能60D拍的 ^^










Transform!






外型
變型都相當G1,加上可動幾高,所以一看他人的介紹,極速中毒

但如果他是v級的話,相信變人型後,對車門可以收好,外型或可更G1









變型簡單,可動又佳,加對喇叭,玩味極佳

end

沒有留言: