2013年2月14日 星期四

魔.戒.騎士!幪面超人Wizard Flame Style # S.H.Figuarts

各位,新年快樂,最緊要身體健康 & 情人節快樂,大家幸福快樂

S.H.Figuarts
MASKED RIDER WIZARD
FLAME STYLE









 


















入手前已知身型唔多靚,量產後實物更差,我覺得係頭部以下地方,造細左...
先借用日人同好的比例圖


之後我在頸及胸關節位(在那些好深的洞位用膠紙加厚)拉高一點,可看到胸連腰位置有gap,再之後我調整下,比例好看了1點




玩評: 頭雕及武器相當精美,強度方面,腳掌關節唔夠力,及 腰帶極易跌.......
極高可動,除頸位轉向極不足,因為條領頂住,上色滿意,配件豐富,原盒附送多條,另外初回特典送多條"扯得更行的",方便擺拉打kick,
但沒有魔法陣配件...我唯有用附送的精美地台扮下野(下圖)

數了不少缺點,但主角基本型我都想儲齊的 

套劇我只睇過第1,其他集數有部份都睇過下戰鬥場面

看看悶相 show time 吧
HiHi HiHiHi





唔記得擺埋555落去












必殺技~

Slash Strike


Shooting Strike


Strike Wizard





這是在救人


下隻火龍型態個比例希望唔好太走樣

END

沒有留言: