2013年3月17日 星期日

幪面超人4號 RIDERMAN # S.H.Figuarts


這是我第一隻有可動關節的
Riderman玩具
不是魂Shop限定 
S.H.Figuarts


Masked Rider 幪面超人4號
RIDERMAN







DRILL ARM




POWER ARM



ROPE ARM 
 












qc算係咁,選購時主要留意面部上色出界位
面相都唔錯,整體好精美
昭和素體,可動度同super1差不多,而心口兩片紅色肌肉,像v3咁,設有可動關節
配件量算多,如果有埋tv中沒出過的右手裝備,咁就好可能會升上shf中的神物
這玩物最可借是,沒有其他表情可換.........

我有個習慣,就是每款玩具我都盡量影齊所有配件,構圖要盡量合理,這riderman附送了一對手刀型手首
我想了好久,都真係唔知點擺,印象他沒有像1-3號的變身動作要用上,我也唔想影佢用手刀打人
最後才想到以下呢幅,幅圖叫~
[RIDERMAN在潛水]


但最後還是沒影右手渣武器的手首

後記
睇住昭和拉打快齊人,真開心.但平成未出的主角們還是沒聲氣
之前日本玩具展都有blade的高原成度作品,究竟要我地等幾耐?

沒有留言: