2013年5月23日 星期四

SIC 幪面超人OOO GATAKIRIBA COMBO


SIC Masked Rider
OOO GATAKIRIBA COMBO


外型無敵美,統一色系加金屬色 又係無敵美但作為魂限玩具,QC也是有點問題


我這隻全蟲拉打,關節有點鬆,最大問題係左小腿綠色部份好似未上好色咁,較為暗及唔夠綠(實物是好覺眼的),我唯有自已幫佢油透明綠

油完順眼了^^
 

雙手鐮刀與tv版不同…..不能取下 




GATAKIRIBA特殊能力是分身,分身後又可轉form,所以多位ooo同時現身是合理的

SIC的能力解放
雙手方面造型非常普通,如果造型改為像螳螂的鐮刀型前臂,而沒有人類型手掌,相相會更適合這個系列腳部的能力解放就當然是原用sic鷹虎蝗那款,但上色沒用變型前的金屬色
值得一讚是,這傢伙換手及腳時,易拆易裝,d摏及插入洞完全唔駛搞,激讚!










必殺技是大量分身後,全體(50)GATAKIRIBA一起用rider kick踢向敵人,何其壯觀! (但我只影其中一人kekeke)



BUY下他後,能換更多硬幣配種,已開始搞緊,會盡快分享

下款sic ooo ShaUTa Combo又係限定,外型上,除了雙腳造型我勁唔like,我都冇投訴了,不過價錢都幾金,最後我還是放棄,餘下兩款未有消息,出的話我應該只會買全貓,就算限定都買
另外近日得知sic ooo全鳥又會出最終戰ver…….咁都出多隻,但我真係冇興趣了,老實講,出超級鷹虎蝗or鷹魔修(魂系聯組)好過啦


我拍下的其他聯組




end 

沒有留言: