2013年6月24日 星期一

v class Dreadwing with d class Cliffjumper (TFP 美版)

(第2季才出場的dreadwing vs 第1季第1集就死左的cliffjmper)



VoyagerDeluxe Class

變形金剛 領袖之證 TRANSFORMERS PRIME
狂派 Decepticon鬼翼 Dreadwing



外型我勁鍾意,也是吸引我買的原因,但他的可動就好麻麻,主要是股位扭動時d甲頂住及沒有腳掌0接地性
實在是相當唔好擺
頭部,膝甲,肩甲小翼及背部機尾翼都用上軟膠,我勁憎呀
而那些位我先用gundam marker金色油上,之後再掃透明橙,咁就奶野
d透明橙已不是太上色,而上完過一會d橙色結成粒粒,搞到好肉酸
所以最後連膝甲都唔油

透光眼唔夠透

武器有一劍一槍,而把槍可著燈,不過把槍打開後冇卡位卡實,有乜意義呀............
我就記得有同好話可用牙籤cilk實佢,方法ok ^^







Transform






變形方式有點像女武神系

戰機型態都幾好,除了底盤人型時的下腰及機尾的雙手未能收好






2種武器同時能插上,好看嗎?相信冇人覺得好看




武器有一劍一槍,而把槍可著燈,不過把槍打開後冇卡位卡實,有乜意義呀............
我就記得有同好話可用牙籤cilk實佢,方法ok ^^

First Edition Deluxe Class

變形金剛 領袖之證 TRANSFORMERS PRIME
博派 Autobots
跳崖者
CLIFFJUMPER





上次影過,今次唔影太多,也只是為他簡單乾掃一點就算了,無需要太多~

end

沒有留言: