2014年8月21日 星期四

Marvel Universe THOR - Ages of Thunder

平平地買隻雷神,為我的mu大軍增添1名猛將
不知這個是什麼版本造型(應該是漫畫),什麼故事,這幾年只是看過兩套真人電影

MARVEL UNIVERSE
THOR
AGES OF THUNDER
包裝靚到震! 從盒面得知,應該是2010聖地牙哥相關






靚到唔想拆,但唔拆冇得玩
好鬼有趣,玩具以外,除了有人物咭,還有一封信



雷神索爾

玩具外型實而不華,連個戰鎚都簡潔過人,造型我ok
可動冇所為啦,我都係以儲人物為主

暫時得3名猛將,想入ironman,但造型太多,同好有冇好介紹?

斗篷較為重,企直要用隊長個地台幫幫手

上色滿意,只是手臂太重手




手頭上還有一隻thor未影,佢係有臂甲,冇帶頭盔,又靚仔的HT THOR-THE DARK WORLD
希望今年能影好佢

end

3 則留言:

Bryan9922 提到...

好多相都顯示唔到,是blogger問題?

angusguyver 提到...

仁! 我呢邊都能看到
如果呢度睇唔到,你試試去td看看,我有在那處發帖

Bryan9922 提到...

睇到曬,是blogger問題。。。