2014年9月22日 星期一

幪面超人響鬼 # S.H.Figuarts真骨彫

SHF真骨彫 MASKED RIDER
音擊戰士 HIBIKI



 









 








比例上有點問題,雙手幾幼,頭就大了些,算是有辱真骨雕之名嗎?
沒有幻彩效果,可能將來d乜乜限定先掛
上色也好,但我玩到大腿刮花了些
配件沒有烈火劍及鬼爪我就最介意
可動相當出色 可能是本身設定的優勢(我偏向這種想法)或是真骨雕的精制所致

期望下隻shf真骨雕
不知bandai是否只會將一些[改小小素體就可出另一位角色]去真骨雕果度出
如是的話希望快些出轟鬼,斬鬼,Gatack,返出新版就最想要555,W,OOO及古迦
but
平成主角基本型欠KIVA,這個其實我最想要,不過無需要在真骨雕出

END

4 則留言:

gum_5 提到...

呢隻真係好掂, 正!!

Unknown 提到...

下隻係古加的可能性好高,因為古加個BODY可出好多款產品~~

angusguyver 提到...

真骨雕可能真係咁樣出

Bryan9922 提到...

跟隨你的步伐,我再講HIBIKI,不過唔是真骨雕,哈哈