2014年11月21日 星期五

MP-11 孩記的狂派變形金剛 雷公

HASBRO TRANSFORMERS
MASTERPIECE MP (反斗城/美版)
Decepticon- Thundercracker

其實我唔肯定他的編號是否MP-11,因盒面無號碼,但玩具模是Takara Tomy MP-11星星叫的
盒內說明書是用回mp03,過份!腳部造型和變型是有點不同的(雖然我能順利完成)
盒面也是很搞野,還有提及這玩具可換面,!mp-03系列就得,mp-11之後的邊有呀大佬(咁姐係話個包裝都可能是用回舊版的)

但呢部機個配色我好很喜歡,雖然真的很膠。配件有地台,支架,機翼又可換上飛彈

戰機型態我是滿意的,但唔夠緊密,可能我變得唔好
變型難度不高,但不太順,尤其是由人變戰機,對翼要同時扣住手臂位及機身,每次都不太順利

機背板可開,小機翼可動,噴咀也可微調


機頭都有地方可開,作用係?


起飛o羅~
(d相超悶,影得又唔好)

 
 


影得比較有趣的是~
我現在影老變最大樂趣是影佢變型,如大家睇得明個過程,我是很滿足的

Transform !







人型外型都唔錯,只是翼下那尖尖的東西如能向上摺就更好

胸口可打開射彈,動畫有的嗎?

可動就全隻手連手指都好好,其他位唔好提


最後同伙計合照,把老麥槍來自音波set的

end

3 則留言:

Bryan9922 提到...

如果是日版MP-11,是沒支架配,美版算是賣大包咖喇,再睇睇黎緊日版天歐果價,呢款真是好抵,可惜當年我退左,後悔中。。。

angusguyver 提到...

HAHA 忙記吧

gum_5 提到...

呢隻同新版星星叫是同模嗎???