2014年12月15日 星期一

SIC 魔.戒.騎士!幪面超人Wizard Flame Style

早買早享受 ... ...
SIC 70
Masked Rider Wizard
Flame Style


近年的sic,熱潮不再,雖然這sic wizard做得有型有款,但最後還是落得大降價收場,我真係好驚這條line會摺

入正題
Wizard sic化後比原版型好多,尤其是面相變得好靚仔
Wizard特別之處是腰下有兩片大裙,sic放棄一體成型,cut開佢加關節,未必好看,但好玩,與其他系列比較,shf的硬膠造型,medicom真布造型,各有各好
可動度,關節強度,上色等也是合格水平
武器方面,造改為古老style,都唔錯,不能變形,沒所為,較失色是打開手掌要換件,好煩
幾款手首唔少得,也放棄那些介指小配件,返而著重了PlaMonster,還獨創了與PlaMonster合體型態,不過我就覺得不太好看


 





 

當天買sic伏魔就是為了sic wizard,齊人後當然要互動一番
可能大家唔知我影乜,我講解下
Wizard打低伊比路,踏著他身體借勢越過加貝拉向佐比丹揮刀,格劍同時後腿一伸踢低加貝拉,之後的大家應該明 ^^







 
 
 
 

下一款係Wizard Flame Dragon,面相關系,暫時冇興趣,infinity型態,另外反而想出fourze,睇下能否由可愛造型sic化後會變得有型


2 則留言:

Bryan9922 提到...

哈哈,互動果幾張非常得!我就入手好耐喇,未影的原因我諗你會估到,希望年內出到po啦~~

angusguyver 提到...

車車! ? 改埋條大龍玩合體啦不如