2015年1月5日 星期一

真.幪面超人 & 幪面超人ZO # S.H.Figuarts



SHF(魂限)
Masked Rider Shin

玩評: 面部塗裝幾傻仔,眼框外圍我加了透明黑才好看,眼精唔夠反光,我又拆唔開,算了,比例好過官圖,劇中比就更唔同,我就感覺良好,但整體還是不夠匈惡,配件唔多,幾個頭+幾對手,冇特效,可動都唔錯了,夠我玩,關節強度良好











SHF
Masked Rider ZO

玩評:塗裝可以了,金線上得算準,腰部扭動時有掉漆可能,比例比劇中美型得多,我就認為腰及胸粗多少少會好看D,現在上身太瘦,配件唔多,得幾對手和完全沒用的蝗蟲一隻,吹漲地連蝗蟲有件換成飛行型態,BANDAI你玩野呀,簡簡單弄件特效好過啦,可動都唔錯了,及肩甲是連接身體,手臂擺大動作時會唔好看,關節強度良好,是簡單好扭好玩的一隻













這些得一集OVA的拉打我還欠ZX未影,可能下個月先啦
還欠拉打J及德拉斯未出,我知9成魂限,來吧!我預o左

沒有留言: