2016年3月24日 星期四

DX9 war in pocket 三廠 建造派

玩老變玩具時間長左,真係好自然會玩埋三廠的出品,今日來看看這個細比例系的~

DX9 War in Pocket
WARRIOR HULKIE

(我幫佢改左個好型的中文名 破壞戰士.浩機)

包裝,正呀,細盒又復古,真低死
而售價不需九舊,我認為只是小小貴


老變玩具中,呢款是我第一次玩/買的合體金剛
而合體金剛中,我就只認識建造派的破壞者(Constructicon-Devastator)

CARRIER (官方名:Long Haul)


DIGGER (官方名:Scavenger)


CRUSHER (官方名:Bonecrusher)


MIXER (官方名:Mixmaster)


CRUSHER (官方名:Scrapper)


HOISTER (官方名:Hook)


簡評下這6子
QC真不錯,實實淨淨沒有病,變型間單,順利,變型夠可玩度的
每隻單體可動低,但咁細隻,要一體變形要合體,我冇投訴
車隊大細比例就.....冇辦法了,因要合孚大合體後人型的外觀






好!6子一齊變型! (這個過程發現他們好CUTE,真.可愛)







建造金剛!合體!






簡評下這破壞戰士
合體後仍然實實淨淨,合體過程算順利,除了上下身連接時,因正面插樁位太實,要先拔出一對小小手插好他才再插身體
外型就是是前臂的背面是中空的,可動一搬,但相信好過他廠的破壞者
武器有槍一枝及一條工字鐵來作近身作戰,這算是小驚喜,不過條工字鐵唔夠長

前臂可屈的角度因覆帶頂住會好細,如下圖右臂揪起覆帶尾部,才能解放可動度




膝關節可動度也因膠頂膠而下降,接地性就幾好



展望-大大細細,三廠都出過多款G1破壞者,而官方近年只出過CW/UW超巨大版本(點解要大過其他合體金剛咁多...)
所以,現只望官方MP出建造派,定價每隻唔好過$400

沒有留言: