2022年5月20日 星期五

龍珠超-宇宙生存編 人造人17號 # S.H.Figuarts

  人造人間17号,4個表情,兩個髮型,8個組合,嘩

SHF DRAGONBALL SUPER
ANDROID 17 (UNIVERSE SURVIVAL SAGA)











多年不見,過兩招

同自己講過,唔好因平去買些自已未必想要的玩具,而呢個角色,我一向沒留意,龍珠S,我冇睇,但見佢條老牛確是靚,龍珠來過,是少呢類造型,但整體造型是柒,BUT,這玩具上手玩又好扭OK WOO...
加上特效,出得幾有HEART

如每年我可忍下手買這些平平地玩具仔,我想我每年最小可買到隻近2千元的貴價玩物

但到現在,這款還未另我後悔的,但佢真係好柒

沒有留言: