2023年6月21日 星期三

幪面超人電王Rod Form,Ax Form,Plat Form # S.H.Figuarts真骨彫 魂限

  整體係高質,如不是高底落差大,我也不寫太多了

SHF真骨彫
KAMEN RIDER DEN-O

PLAT FORM (K-Taros ver.)

這月台型態,玩具來說,絕對是作為ROD&AX素體的存在
而那弱弱的動作,今次真係考起我


ROD FORM

聖竿型態本身就是型,我想我擺得動作似掛







AX FORM

聖斧型態出奇地得我歡心,我覺得佢各方面做得幾平衡,上手扭玩最易又放心



不如買個BODY啦都係,但更想要新電王及高潮電王

沒有留言: