2023年1月2日 星期一

Toys best buy 2022

 排名又是不分先後 & 入得10大,缺點先無視,正式介紹時才會說

 

1

NA H27F Optimus Prime

變型正外型好可動強

2

IF EX-50 大將軍暴王丸

外型極正,霸氣到頂,可動不錯,變型都OK

3

DiaClone DA-80 Big Power GV (Verscaliber)

王道可玩度,巨大身型,外型設定感覺一流,文字難以形容,性價比又高

4

Diaclone DA-92 Powered Convoy

高可玩度,又霸又帥外型,Diaclone主角級機體

5

Diaclone Tread Versaulter(Chariot Unit)Cosmo Marines Ver

細隻易玩好扭,可玩度高,外型就是我杯茶

6

MB Crossbone Gundam X1

外型可動都是極品,MS本身已超型,MB魔改後再升級,就算不是免費都入十大

7

SHF DBS Super Hero 悟飯

驚喜級的頭彫,又有鳥山明龍珠的肌肉線條

8

Threezero Ultraman Suit Zero

體型可動外型品質用料,正到黐筋,估唔到會比同系的有明顯進步

9

ROBOTANIME STRIKE高達及AILE STRIKE

有驚喜的可動結構及QC,加上外型到位

10

CCTOYS真三一1

性價比超高,外型可動含金量都超滿意,配件足,又有大量燈效

 

 





...好多未影過相

 
另外分享多些好玩具,他們只是差少少就可入選我的10大

 由於入不到,所以會講D原因

 

1

DiaClone DA-87 WARUDA LEGION ”RIPPER/DARK CATHODE TYPE

型格敵機,一開盒是驚喜,可玩度也高,如我有更多他的同伴可配合

2

RobotANIME Real Marking RX78-2Gundam(TAMASHII NATIONS TOKYO)

靚到爆燈的,只是同款BODY我本身都玩左好多隻

3

Robot魂陸戰吉姆ANIME

一切都超水準,只是已入選的10大的分數多他一些

4

Robot魂陸戰高達ANIME

一切都超水準,只是因我先入手陸戰吉姆ANIME,他驚喜度被下調

5

魂限ROBOTANIME FA78-1 Gundam

靚到爆燈的,只是我已有同款的冇Marking

6

RobotANIME B3老虎CUSTOM

又是超水準,外型更是很毒我,只是部份關節可動度未令我鼓

7

MB高達力天使R3

又是什都極好,只是唔太方便把玩,及要好小心

8

SHF渦卷鳴門-被托付希望的九尾人柱力

幾驚喜的正出品,係好玩好扭,只是玩得多左,上臂易甩

9

IF EX46M 惡靈具足骸蜘蛛鬼

又是太好的外型,可動都夠,但把玩時要移開一些甲先,唔算太順

10

Newage NA H44EX 鋼鎖

無敵外型X3,但可動不夠

11

B2FIVE機甲創世紀-慕思必達

係好玩好靚好擺,但貴,盒極大,及產品有些粗






































沒有留言: