2024年1月24日 星期三

Toys best buy 2023

先來十大2023 我入手的好玩具

很多有心機玩 冇心機及時間影🤣唔作這篇文都冇為意 原來大部份冇影相分享


 Threezero DLX Ironman MK 43(Battle Damage)

高性價比系列 外型到可動及品質勁滿意

初出時是會場版,我無緣入手,居然數個月後有玩具店返貨價錢仲要好合理



TF Newage H46B 火油

基本要的佢比晒我,仲要係好好變,舒服呀





LEGO76218 the Infinity Saga

巨大又有心思,一個場影幾套電影都有出現,又好玩,同兩位小年一齊組裝,過程快樂


Diaclone DA-95 Grand Dion

系列重頭作 震撼級數的體型 極高可玩度 唔貴 

















Diaclone DA-50 Warudaros[Gigantor]

神物之一 在他急升前算幸運地只貴少少入手,紮實的結構 合理可動 80年代感覺加現代技術完美產品


Diaclone Hawk versalter

雖是系列的改裝作品,但外型我就是狠狠的中,非常鐘意,連改色版都入埋


Diaclone DA-94 Warudalegion Vajra

高可玩度 又美型的敵角 需要性很強 佢真係比到我


Robot魂(ANIME)Rick Dom Zwei

靚到癲型到黐根 唔係手頭緊真會成為第一款複數入手的anime


SHF真骨雕幪面超人Faiz

平成最愛 真骨商品化 出品也很好 沒埋由不入榜


SHF真骨彫魂限幪面超人舊1號

最舊最有feel,咁多年都係頂尖級外型

也是本人期待度極高玩具




10強以外的令我難忘及推介,詳細的出post再講

SHF超西悟空-傳說的超級撒亞人

模型EG高達創建突擊超銀河

CSM Faiz變身腰帶Ver.2

SHF真骨雕 RIDERMAN

SHF真骨雕 V3

Diaclone TM-15 Garudag versalter


沒有留言: