2008年11月25日 星期二

海皇波塞冬 朱利安 梭羅[聖衣神話]

聖衣神話海皇篇中,最後一位推出的角色,也是劇中最重要角色之一,海皇波塞冬,我也終於入手了
今次笨大把這個海皇推出另一個dx版我就冇興趣,事關我儲開tv配色的神話玩具,dx版的漫畫配色,張皇座等等的配件也不太吸引我   (if大跌價我就先會買^^)

星座型能可能係咁多款神話玩具中最易組合的,外型唔靚,也沒有氣勢,感覺好瘦弱,第一眼比我的感覺好似盜墓迷城入邊果d木乃伊

附送雅典娜的封印貼紙,可貼於三叉戟上

人型方面,這個也沒大問題,本身海皇佢也沒什麼名動作,不過穿上鱗衣後可動度好低,所以這款玩具幾悶下


















面相也ok,朱利安好靚仔,造得幾似,不過面罩...做得太過離罩,勁唔貼面...好難影...影到佢成日有兩個大黑影在面上...徐左個罩好好多

QC方面我呢隻有d問題,右左兩邊肩甲色差好大(上圖可清楚看到),購買時我居然留意唔到…,另外3叉戟同樣有色差問題

攻擊技我印象中只有這招:發光眼 (其實係發出差不多能把對手生命結束的小宇宙)

總結: 海鬥差唔多齊人…….

沒有留言: