2008年11月26日 星期三

MASKED RIDER GATACK # S.H.Figuarts

幪面超人 GATACK
GATACK是06年rider劇Kabuto中,我覺得造型最靚的一名rider,因為外型靚及配色靚,而多年前推出的裝著變身GATACK我也一早入手了,有機會才介紹,近日港版的kabuto玩具係列已推出,那架會變型的Gatack電單車也成為我的target,不過平d先買^^


今次qc就冇kabuto咁好,我這隻頭頂有點甩色,好彩唔明顯
另外,上次介紹kabuto時我都唔記得講下這幾款rider的腳關節,我第1次買這個shf系列的rider是the next的1號及v3,之後都shocker rider,以上3款腳關節都是軟軟的,但由kabuto開始的這兩款,明顯已改善,感覺上關節位強了不少,但有另一個問題出現,就是腳有點向外彎,不是咁美觀,所以幫佢地影的相片,不敢主正向前...希望下個系列會有所改善,不要令fans門失望



  


武器是兩肩的雙刀,雙刀更能合體成為一把...剪刀



Rider Cutting (好搞野的一招)



Rider Kick (抽射式的rider kick, 好有型)





  

以下圖並沒有任可加工,只是影他們時個特然 冧檔”,但出來效相當有型又有趣^^


睇完相是否覺得gatack好靚呢,今次我同樣地有cut短佢條頸,不過cut得短得濟,hehe,可動度減了點,最後送上兩幅未改的gatack及已改的kabuto合照,可看看分別


電影版中的金色rider未買,暫時興趣不大,反而祈望笨大會出埋the bee&蠍子

沒有留言: