2009年10月19日 星期一

SIC幪面超人KIVA 戰士Wake~Up !!!

這編網誌真的是遲了WAKE UP…….
相片已影好及上載了一段時間(都有一個月),一而再再而三延後發表日期,是因為一真未有時間編寫文字
(我成日都想寫多d,但一落筆又寫唔出d因為唔夠墨水…no no,係冇墨水,所以讀緊書的要比心機,唔好好似我咁 ^^ 讀書不成,係差d)




開始講翻件玩具先


今次的SIC定價貴了,雖然入手價同555,,響鬼,龍騎,差不多,但這KIVA是沒有另外一套甲來換裝KIVA最強的魔皇型態,改為獨立形式發售,最令人痛恨的是,只是在日本的網上商店[[SHOP]]限定發售,身在hk的我們就只能用較貴價錢經hk的玩具店訂購,可惡,太可惡!(…hk的網上商店[[SHOP]]還未推出公開發售/根本沒打算推出…)
Bandai玩限定真係玩到入晒血,入晒魔,SIC Kiva魔皇型態除了限定發售外,SIC Kiva Form 更加來個[[初回特典]]贈送鐵制Kivat Bat III世一個,叫得做[初回]…嘿嘿,再販冇ga,咁又姐係限定贈品啦!這鐵制Kivat Bat III,是沒有上色,用來收藏,我又唔會,等我抽時間搞搞佢,希望一年內可完成再比大家睇 ......



造型方面同tv版一樣咁有型,容易接受,配色也是我最愛的紅+黑
實在太型




可動度在SIC系列來說已是非常好,只是那肩甲有點影響上臂的活動,但也夠應付大部份動作
關節鬆緊度方面,記得有同好講過他的SIC Kiva某部份關節較鬆,我相信只是個別例子,而我的就較好彩,整體夠力,由入手到今日為止都未玩鬆(雖不是每天都扭它^^),右腳裝甲雖是鐵制,幾重,但股部及膝關節仍夠力擺出踢腿動作,驚喜








配件方面,一堆例牌手仔就緊ga啦,腰側的6粒笛子細細粒,我好驚唔見,比kiva佢拿上手渣唔實,擺下面張相都用左我不少時間
大型配件之一 Kivat Bat III世 有兩款造型,分別是較扁身的收納型及大大隻又圓碌碌的展開型
配件中最大型的,也是本作注目點,就是右腳小腿部份,外甲全鐵制,可裝著,而必殺技型態只要把金屬部份全拿走,再換上那兩塊展開的翼就成了,展開後小腿造型都係幾靚的,只是太瘦,要扣分,設計上已用了換件型式,為可比例不造好點點...












嘿嘿,這是一個較為誇張的必殺技起手式動作,但劇中的,中至後期較為小用










KIVA Form 必殺技
Darkness Moon Break
其中一個翻譯譯作 暗月破 都幾有型及好聽呀



^^ 與Climax刑事合照




最後是配件小提琴,這幽雅的動作我都擺得ok掛?^^
有看kiva的大家還記得那首音樂嗎?聽o左成年,我點會唔記得 ^^






沒有留言: