2009年10月29日 星期四

沒有"魂"的展覽.....2009HK魂展at奧海城

今年的hk魂展係好悶好普通,同日本方面吸引力差好遠好遠...
不過我入去之前都已知道,因為得閒,又想同老婆囡囡去街街,咪入場睇下咁low
入去睇ge只是一d未推出+剛推出+推出已久的玩具為主,有上開網的都一早見過,而且數量唔多
情景...得好少,印象中好似得sdx,也唔多吸引
會場限定玩具也一般,好彩,唔駛用錢
影了些相,分享下先

超巨的萬能俠,相信是勁低可動度,唔吸引,我剛入手的gx-45好玩多
真三一中的敵人機體,勁膠的頭,就算唔膠,也不是我杯茶,反而revo的這家伙我幾有興趣,因為他是反派
1:35 元祖高達 (算是ka版嗎),都幾靚,
sdx,第一款的騎士真係唔錯,但之後推出的都是用回以前的比例,好彩我以前冇追sd gundam,唔係又中,不過新出的超越之龍都幾正,可借拳頭是黃膠色,影響了整體外觀...
SHF的平成第10人dcd我唔中^^
但甲鬥王中的蠍子王(是這樣叫嗎?)好似好正呀,不如等sic吧
SHF又一新系列,dragon ball,又係唔錯,雖然那工夫褲3角位好似尿布,但還是好吸引
紅蓮8極,真係勁型,可翔我已賣左,那可以買這個吧,但我冇買樞木的蘭斯格特亞爾比昂,咁佢邊有對手呀
我已半放棄的神話系列又不停咁出,...呢款星矢實物幾ok,最唔ok係冇得睇實物tv版舊天馬座......
煇火,型,但我不會開多範
hk魂店已有得訂購的老師,可借又貴又連埋d金箱...(我只想要老師)
總結: 沒有sic情景,沒有1:1天秤聖衣等等...總之就唔係咁多野睇
冇野做去下都無防











沒有留言: