2009年11月4日 星期三

海洋堂Revoltech = 超獸機神 斷空我



海洋堂Revoltech玩具系列我雖然買少左好多,但一有好野推出,點都要支持
新系列叫做Revoltech Yamaguchi(名太長下稱Revo.)…Yamaguchi點解我就唔知,不過定價高左,包裝盒大左,就令我地呢班fans幾勞氣
但qc好左,部分球型關節位又隱藏左,進步不少,呢d又真係可以加番分,與市面上同種頪玩具比較, Revo.在價錢,選角上仍然是勁吸引,起碼我中意Revo.多過Robot魂^^

09年10月Revo.推出了兩款令我非常注目的作品,斷空我及初號機覺醒版,今日先分享斷空我的圖片先


















簡單介紹Revo.斷空我:
好玩又有型,超可動,上色好
配件少,冇翼又冇槍
為了能做出雙手拿劍姿勢,手臂位置拉得太開,正面看立正姿勢會好怪,不過側側地及擺誇張動作會超好看,勁有型
今次相片影得唔好,構圖好悶(可能我一路影一路掛住玩),不過這玩具係一流的,我強烈推介

Revo.系列推出的機體越來越熱血,除了這80年代的斷空我,下個月機設不錯的ARX-7及明年推出的Getter號,巨靈神等等相信也會成為一時佳話, 也希望[機戰]中登場機體繼續推出,你地等緊邊款,我最想要的還是
勇者王系列!!


沒有留言: