2009年11月30日 星期一

其之四佰六十 孤高的戰士 笛子魔童

嘿嘿,本編網誌係第460篇,加上我用"其之"這兩個字,是否好龍珠呢?




入正題,今次的shf笛子魔童係一件好正的玩具,樣靚,又高可動,配件又豐富,頭都有3個可換,加上一堆標準配件,喜歡龍珠的同好,絕對要買呀
本身我都有好多玩具未影晒未介紹,但入手這個shf魔童後,決定要盡快搞好佢先,你諗下我幾中意佢呀,我直頭覺得佢係09年最正的shf玩具 ^^
跟住就簡單介紹及送上毒圖

斗篷好影響雙手的可動,脫下吧

好孤高 好有型


初看開發圖時都覺得下盤位好似尿布,外型上得這位置我不太滿意

漫畫配色的黃色肌肉+動畫版的5隻手指設定,真係雜動漫之大成...






 
  

谷番隻手出來谷到口水鼻涕出晒o黎,嚇死悟飯 (講笑姐^^)
 









估唔到shf會出得這動漫人物出得這麼好,不如出埋SLAM DUNK啦

沒有留言: