2009年11月11日 星期三

最強機體 最強裝備 最強模式 HGOO 1/144 OO GUNDAM TRANS-AM

OO-RAISER
TRANS-AM




市面上多款TRANS-AM 配色的高達玩具,效果最好的,還是這HGOO模型1/144版本
早排去奧海城的魂展,咁啱果度有間toy,入面show左呢款TRANS-AM OO-Raiser,素組+滲線,好靚,眼前一亮,令我一見鍾情,決意買盒回來搞搞佢
上個星期我用了一個星期時間搞好佢,今日拿拿淋上載同大家分享^^
我都係素組+畫線,另外天線,面部,全身及GN Sword II的透明件我都有上色,整體我自己都非常滿意^^


外型,可動度都非常高,加上配備了一把有型又勁的武器GN Sword III,另外又係自己心血作品,玩完,影完相後,已把它放在display櫃中高達區內最搶眼的一個位置^^


快與O-Raiser合體,唔係好易燒火牛ga !



影得實在唔夠喉,昨晚可拍攝的時間又唔多,下次在幫佢影多少少相^^
一款非常不錯hg模型,完成後好滿意,下次真係幾想買同系列將會推出的Arios Gundam TRANS-AM,但好可借那個ver沒有配備最終戰的武器裝潢
今次快快手切好這款hg模型,但家中還有數款mg未切…,所以mg版的能天使,還未打算買下,但如果佢突然推出MG Trans-Am Exia Gundam,我都會把它先購入及先切好 ^^ hehe

2010年1月再加相,按下面進入觀看


上次影得唔夠,今期再影多少少留念































沒有留言: