2010年7月1日 星期四

與HINS交換玩具 and SHF x CORM = Masked Rider Gatack & Rider Machine


一次的留言,話對Gatack架車車有興趣,做人認真的bolgHins哥居然從馬拉帶來香港給我,雖然他是來港旅遊順便帶給我,但這份心意,熱誠,實在令人感動,Hins哥更唔想收我錢,我又點好意思呢?那我就提出用玩具交玩吧^^這樣有趣又好玩,而大家都是喜愛玩具的,這樣子交流也確實不錯,又好玩^^
也多謝Akira兄幫手聯絡我
Ps: 玩具介紹都係會盡快送上………. (還有blog友會相我嗎?)











以下是本blog的相關網誌
S.H.F. Gatack

SHF x CORM = Gatack & Machine

兩個不同的系列,走在一起郤意外地合襯 (不過都唔及SHF x 裝著的電單車咁襯^^)
Gatack坐上愛驅後,比例真係好看到不得之了 ^^,但車身點都係有d,當然,這車配上同系例(COR)Gatack就唔覺厚啦,係會覺得架車幾細XD

CAST OFF !!!

還記得這招嗎,好似劇中出過一次,好鬼死誇,又狠勁,又有型,不過都打唔爆隻worm …(真係睇到幾激氣)

以下是本blog相關網誌

S.H.F. Hyper Kabuto

沒有留言: