2010年7月28日 星期三

SIC幪面超人 Kaixa & Delta

嘿嘿,終於完成了Kaixa & Delta的相片,可以分享了
(Faiz的相片希望8月能完成...)

對於這555的SIC系列,我的玩評是,外型靚,關節有點鬆,配件豐富
(但掛在身上的裝備老是容易掉下,需要用寶貼幫手...)
(有同好話關節易爛,我較好彩,我果d擺左幾年未有事,但那些鐵的部份有氧化變色情況出現…)

看看主菜
Kamen Rider Kaixa (913)
Kaixa頭雕靚,身體機械紋路複雜,身體各處的光子紋路是半透明黃,非常醒神(同系列中只有Kaixa的光子紋路是用透明色…),對於他我只有少少意見,就是個胸太大了~



















本身外型幾正的Kaixa,希望bandai會出shf版本

Kamen Rider Delta (333)
DeltaSIC化之後,外型比tv版靚好多,黑色的身軀+銀色光子紋路,配上透明黑胸甲,我覺得佢係3rider中最靚的 (不過tv版我就唔覺佢係最靚)

初登場時,又神秘又有殺氣,所以搞張好似幾有殺氣的相來看看,效果整極都唔滿意

沒有留言: