2010年9月22日 星期三

Masked Rider Faiz Ø S.H.Figuarts and MEDICOM RAH DX - Masked Rider Faiz


肥美又多汁 可動係好得
S.H.Figuarts 幪面超人 FAIZ

HAHAHA,肥美指身型,多汁指配件
呢隻555,個身型真係未必人人接受到,而我,都係覺得佢個下身太肥美(真係好唔明點解要搞到咁肥美...),正面確實唔靚,要側側身,或擺大動作才會覺得佢有型
另1個問題係手指頭及腳板沒有上色,腳板唔上色我都算,但555的手指頭沒上就真係唔應該...最後我自已油翻晒佢地,不過腳板油得差d
玩具本身係好玩的,可動極高,腰間更有拉出式關節(希望之後的shf都有),配件又齊備,qc方面最主要是上色問題,我呢隻我就覺得頭部側面的大紅線上得較差,也唔夠紅,關節鬆緊度適中,只是股關節有點鬆,加少少aa膠在ball joint上就ok晒






























下面幅相會否太抽象,唔知啊faiz想做乜?



這個駛出必殺技前的預備動作我搞o左好耐,影左好多張相都唔滿意,,shf 555雖然可動度高,但這個姿態要擺得好,確實係幾難...



平成的主角們 (希望今年內會有下隻平成主角消息)
(今朝上網已知道係會出OOO)
又介紹好一款555玩具,9月也就快完結,希望完結前能向大家介紹Medicom RAH 555 ^^
另外,今天是中秋,平成主角中,555個頭都又幾似燈籠woo
hahaha

中秋節快樂





擁有你 感覺多充實
RAH  DX
Masked Rider Faiz

今次這款平成12吋著衫公仔Faiz,m廠近年驚喜作品之一,體型適中,qc唔錯,配件豐富,可動度其實幾高,不過要調整好衣服才能擺出大幅度動作

這傢伙實物比例好靚的,但一上鏡,個頭好似大o左少少



















這個動作,絕對可以更好,今次我只是未有足夠精神慢慢調整好

我講過話這個9月要介紹4款幪面超人555玩具,今日係9月最後一日,總算完成
用兩晚時間影好這揖相,昨晚其實幾累,還打算放棄,過幾天才影,不過心中總是想9月內完成這編,所以拍攝角度,姿勢不花考,他日定必再影,還會帶他出去外拍
另外也想把他加粗上臂及加厚條頸(不是加粗條頸),希望今年內能完成

沒有留言: