2010年9月6日 星期一

SIC幪面超人龍騎,SIC幪面超人龍牙 and 響鬼系列の猛士的道具


YES!又清一揖,其實原本係早兩日介紹這個sic龍騎/龍牙,但剛過去的星期56晚都掛住上網睇JOJO&Kabuto(估唔到我會重看kabuto),冇影過相,所以昨晚才影好,今日來分享
原先我是想把龍騎及Knight一同介紹的,但因為Knight Survive件甲變得非常淺色,而我又未抽到時間油下佢,所以就同龍牙一起介紹

SIC龍騎&龍牙,9成相似,同原作一樣,只是頭部不同及配色不同,就連武器招式都是一樣,不過龍牙出Final Vent時沒有像龍騎咁,有一套有型的起手式,只是惡型惡相咁浮起後駛出,但同樣有型
SIC 23除了龍騎,更附上無雙龍1,size就細d,不過身上的武器,龍頭炮,龍盾,龍劍都能像原作搬拆下來給龍騎用,幾好,而龍身每節都有關節,可動度滿意的,只是唔多夠力.就像sic龍騎系列所有rider一樣,關節勁鬆
無雙龍樣子唔多得,變得像一條[可憐龍]…
龍騎&龍牙的面相麻麻地,,主要問題係面罩d線太密,有種唔清楚感覺
召喚機-龍召機甲(DRAGVISOR),幾鬼靚,又可打開,可借冇咭


































SIC響鬼系角色早排已全部介紹過,d道具其實有1半1早影好,只餘下1大堆音式神音式神未影,數量又多又細,諗起都煩,不過今個月定o左目標想清咁d玩具相,想盡量去完成,前晚決心搞好呢堆野,拿起部舊相機,用了1小時左右就搞掂晒!Yeah!




















看過rider們與道具們的合照後,再看看各種式神~
茜鷹淺葱鷹
(有一邊紅翼的淺葱鷹係劇中響鬼先生修理音式神時弄出來的)
瑠璃狼黃金狼
黃赤獅子
綠大猿
黃蘗蟹
青磁蛙
鈍色蛇
還有裝甲響鬼專用的…
鋼鷹,鎧蟹,兜大猿

這個系列bandai就成隊關東音擊戰士全部出晒其中7隻係限定…最貴果4隻限定我就冇興趣,較平那3隻限定我考慮賣o左佢(因為冇位又冇錢)

以下是本blog相關網誌


沒有留言: