2010年11月4日 星期四

人手裝著的幪面超人 G3-X # S.H.Figuarts

講聲先,今次D相,......都係悶下

SHF的G3-X ....... 被玩具熊貓YAYA的白g3系列毒1毒,搞到我突然對佢有興趣,加上又想齊主角們,所以買下它

 















玩後感:
瘦,真係好瘦,作為1位裝著係的MASKED RIDER,這身型實在係令我覺得佢瘦過變身系rider好多好多,應該瘦過冰川誠!
顏色方面,身上的藍色就比劇中的淺O左DDD,不過還算是美的,美過官圖,勁!
還有要讚的是,手指正面每一節都有上色,FAIZ只得指頭是要上,但笨大都唔肯去搞
身上的機械紋路好靚,好細緻,非常唔錯,我只是手多多咁只在在頭部畫了點線!
可動是幾好的,只是下盤兩側甲片有點阻腳的可動,關節就只有肩位連接身體的超鬆,我又用AA膠搞掂O左!
配件裝備,好似只欠那個會射出鐵勾的沒附上
格鬥型近戰武器就有收納的可裝上身
參考未確認生命體4號(古迦)開發出來的G系列幪面超人,來個合照吧
最後當然要同真正的拍檔合個照啦^^
Agito的最後兩個form幾時肯出?

沒有留言: