2010年11月2日 星期二

MG模型系列:能天使最強一刻 Trans-Am Mode

10月頭瑞記開倉比我見到呢部mg平過街價少少,雖然還有幾款mg未砌,也忍不住買入了
這模型盒實在太大,家中沒位放,唯有盡快砌好,用了1個星期左右就搞好,畫紅線,滲白線及上刮貼
我上開的討論區唔覺有人介紹過呢部mg trans-am exia,可能唔係咁多人中意,而我就好中意的,中意佢的程度同正常版exia 1
眾多exia玩具中,這款mg模型exia外型絕對超1,靚到不得之了,可動也算高,唯獨是頭部的可動差d,另外,後所兩把劍個接合點關節位都好鬆,兩把野...好易下垂,背後3枝夾,也扣不實GN爐
mg模型來講,結構較簡單,有些地方不夠實淨,有時候要企好佢,真係要比時間調教關節角度,加上右手的大劍較重手,平衡方面點都差d








身體各處  













身體各處












雖然缺點不少,但我還是想砌多一部MG EXIA(改色)及一部MG EXIA獨臂版(原色)
因為
我中意GUNDAM EXIA

連續介紹了幾件紅色玩具,下次來兩件藍色的^^

ps: 1能天使背後的閃閃粉紅,其實是我老婆部手機縠 ^^


以下是本blog相關網誌




沒有留言: