2010年10月27日 星期三

幾好,唔錯,這系列儲得過!SRC 古鐵!

Bandai新玩具系列[超級機械人超合金],我就買左GREAT MAZINGER及這款新出的Alteisen(古鐵),這古鐵一開盒玩左陣比到驚喜我,所以忍唔住要先同佢影相及介紹

PS2的機戰OG我玩過下,眾多原創機中合我心水的不多,但古鐵的力量感,配色,外型都合晒我口味
 



















這古鐵的可動度比想象中好太多,,,腳掌都有拉出式關節,對擺pose幫助極大
作為超合金玩具,這個size來講呢,古鐵的合金量幾多,算重手的
配件雖少,冇問題,因為可玩的重點都全放在身上
出招效果parts造得唔係咁靚,但有總好過冇,不過如果有埋雙肩的導彈及左手前臂砲的發射效果parts就正到痺
QC整體幾好,關節夠晒力,上色放面有些地方不到位,及某些地方易掉漆,好彩面相沒問題(個死人包裝盒真係睇唔到入面ga…)
價錢方面如果可以under290買到的話,我會覺得算是物超所值
以上是個人觀感

更有配上魂stage的專用parts,照顧周到呀
SRC超合金同ROBOT魂的大少差不多,放埋一齊都ok
SRC GREAT MAZINGER應該要到11月才同大家分享,而購買古鐵的當天也一同購入Robot魂的Arios Gundam Ascalon,呢隻我就唔會咁快介紹lu
下次介紹另一件紅色玩具:模型MG Gundam Exia Trans-AM

沒有留言: