2011年3月20日 星期日

幪面超人OOO TATOBA & Greeed幹部UNKH and OOO LATORARTAR COMBO # S.H.Figuarts





最新的Kamen Rider OOO,最基本型態TATOBA
OOO TATOBA Combo


今次呢款shf…..價錢貴,可動癈,上色又幣危
其實冇咁差ge,我咁樣寫都係冷好聽,冷搞笑ge,我冇野ge~
價錢大家都知啦,今次推出連埋初回特典的UNKH,短時間已推到高一高,我的購入價位比我認為的合理價貴60元左右咁點解我還會忍唔到手買呢,因為今年有事唔派得利是,多左閒錢,所以就
還是入主題吧!
先看看初回特典的UNKH及地台
外型造得不錯,手掌可轉動,上色小小馬虎,我學ANGUS兄上番d金色位,上得雖差但好過幫OOO油雙手果個人^^
到OOO TATOBA
可動方面,除了被受爭議的腳掌位外,身體各處都係表現唔錯的
為了令腳掌增加可動度,我同大家一樣咁,折對腳掌出來,CUT走部份’,咁就簡單改好了,另外我覺得頭部向下dup的角度太少,CUT走部份
上色方面,雙手前臂及一堆可換的手首,真係油得好差好差,其他位置ok
OOO TATOBA的外型我是喜歡的,問題只是身上實在太多顏色,不過好快接受到








Scanning Charge
用雙腳踢出的rider kick,但呢招好似未試過成功擊毀敵人
武器有雙手的虎爪及大劍Medajalibur
虎爪需換件,相我唔影太多,留番下次介紹Ratorartar Combo時才舞個夠
渣埋把劍,紅黃藍綠,色彩更豐富
劍中是沒有硬幣的,之後推出的ooo都有配上這劍,中間肯改為有硬幣就好LU

 
Triple Scanning Charge

最後來堆合照~
主角們大合照^^ (今年會出龍騎,咁又多一位主角,希望快d出埋,,響鬼,電王,kiva的基本型態)
end




全貓系能力的RIDER,當然要找隻貓貓來合照啦 (先感謝叮叮百忙中抽出寶貴「奶毛」時間來影相但老實講,今次合照,少有地順利^^,但不是我最想要的角度
火野映司使用獅,虎,豹CORE MEDALS,組合成全貓系聯組
變身成為 Masked Rider
OOO LATORARTAR COMBO
















我在發熱發亮~~~
高速疾走能力
武器有雙手的虎爪及大劍Medajalibur
(呢句是全抄上次編OOO網誌)
必殺技是衝向敵人急停後來個 [交叉式爪爆你]
OOO LATORARTAR的必殺技係型,但給我最深刻還是他那招奔向敵人後,踩佢兩野,跳上空中來個後翻360,又落翻敵人身上,禁住佢起勢咁踢踢踢踢踢踢踢踢踢踢踢踢踢踢踢踢踢踢踢踢踢踢踢踢~~~真係又型又痛快,呢招我最鍾意^^

超簡短玩評:
可動不錯,腳掌關節居然有進步,可以不用改,各處關節夠力,上色比TATOBA更差…,頭部水口位嚇人,武器及掌勢同TATOBA一樣,SHF OOO中價錢最平
Q & A:
Q: AJ,點解會喜歡OOO LATORARTAR COMBO?
A我本身鍾意獅子這種猛獸,幪面超人幾十年歷史中,現在終於有一個已獅子為藍本(我覺得算係)的幪面超人,所以自自然然愛上,而呢隻OOO LATORARTAR COMBO外型也想當不錯呀

最後,忍唔住來多張合照做結尾圖 ^^
-end-














沒有留言: