2011年3月9日 星期三

ROBOT魂Gundam Exia


近年的睡記開倉,都能見到這個ROBOT魂GUNDAM EXIA,HAHAHA,上年其中一次開倉,終於忍不住買了,玩後感就係...
佢冇理由死貨死得咁緊要,冇理由平到唔洗1舊水,我覺得佢點都值百2蚊!

兩把GN劍好討厭,因為有好大粒"的"在劍柄,是用來插在腰側的附加件上...

佢高可動,關節夠力,配件算齊,如有埋張開手掌的可換更好,在這攝相中大家係會見唔到EXIA用左手拿武器,因為.....我唔見左那隻能拿武器的左手...
另外,面相也麻麻,因為眼下的紅色住太厚...
造型加了點肌肉曲線,我鍾意!
  
 



成班高達合照...
如果可以擺到好似GVG成班高達咁有晒D有型動作就正囉,可惜我冇咁多透明枝架
以上深色背景紙那幾張是用新鏡頭影的,我幾滿意,不過對焦點不太準,下個星期要上去SIGMA果度搞搞佢

沒有留言: