2011年12月19日 星期一

360,昂坪有360,郁郁下會停左~ and 2011年12月又去Ocean Park



昂坪360,其實一直都冇興趣去,不過有細路後,就.......就會想帶佢去

景色唔錯,天色一流,是好feel的



但只能隔著玻璃去影..........


上到昂坪市集
冇野適合我們看.....


but

最主要係有泡泡嘉年華,又有魔法泡泡表演
瑩瑩就最開心

睇完扭個蛋


離開市集

回程前食碗荳花,食完出來才發覺還兩三間荳花店 !!! 競爭真大

回程時,纜車埋站前,剛好有纜車要吊動,結果吊在半空超過5分才埋站,真係要咁耐?

ps; 這次旅程係上個月的事lu,與近日事件冇關

另外,老婆,我又公開地同你講聲
生日快樂



2011-12-23
近這4-5年的12月,我地都會去海洋公園遊玩,因為老婆生日話要去睇佢最like的熊貓

今年海洋公園多左好多新野,連正門位置都改埋,好新鮮


注目點之一,新海洋館
靚左,大左,睇住舒服左,但入面個新魚缸冇一種嘩一聲的感覺
 

我地最關注的熊貓館
見到熊貓一舉一動,都好開心,但就真係冇乜特別

asia動物天地
每次入去最關注當然又係熊貓及小熊貓



每次見到d小熊貓,佢地都係只在最入位置走來走去,或睡覺...



今次有人引佢地出來食野,咁我地終於都可近好多好多咁見下佢地

真係可愛到爆

睇完出來當然又係那個睇金魚地方


入去前在外面同塋塋畫下公仔先

睇完出來差唔多一點,要找地方食lunch,早一晚打左電話去入面間新餅店訂熊貓蛋糕 
(下圖不是我,只是一個老外及老外個仔)
個蛋糕係什果味,但入面d什果只有藍莓及士多士卑梨
但係個外型係老婆最like的,個蛋糕係乜味,唔重要了


食完呀囡來個什睡,而我地都係推住佢閒遊下及玩下灘位遊戲
等到囡起身就入去兒童王國玩左一陣就離開

最新果個機動遊戲區都冇去,下次先

咁就玩左大半日 ^^

沒有留言: