2011年12月16日 星期五

SIC幪面超人 SUPER 1 and SIC幪面超人 強者


2011-12-13
Masked Rider Super 1 (SIC) 入手!!!

好鬼開心,期待多年的作品,終於擁有
入手後忍唔住來個小改造

,,,,拆了出來,批咁d,望能增加可動度
搞了2hrs,能力有限……
效果唔算明顯,但總好過冇^^

2011年度 我最喜愛的SIC


幪面超人 SUPER 1


  

你的可動雖然一搬,但外型超級好,qc也相當不錯,膝關節實到要大力扭,真誇張
身型也好美,如果雙手長多少少會更好睇
幾中意今次個盒,咁多配件,個盒唔算大,又夠簿


Super 1特別之處是能換手,呢5對手sic化之後外型有特色,討好,好正

先看看五能手中,超級手以外的4款~


雷達手
係支發彈外型唔靚,果對手外型不錯







電力手
相當有型的外型,如有多對爪型手可換就更正
  




冷熱手
幾特破的設定,只有前臂的底部才保留原設的綠色

  



力量手
造型大特破,外型討好,手指有點可動,不過手指個型態保守左少少,如個d手指與手指之間有點空位,咁個型會好睇d
  





最基本型態

超級手
再配上Super 1使用的拳法 [赤心少林拳]
SUPER有型!
呢對超級手sic化後,原設的手毛改為鐵鏈型,這個design幾唔錯,但現在擺任可動作,d鐵鏈都係只能向下…,真係有利又有幣

  


 
 
  
 



絶招都係 RIDER KICK
(我知到Super 1的RIDER KICK有多款,但套劇我冇睇過)



我第一隻幪面超人玩具就係Super 1,媽咪送的
係一隻有合金成份,5對手套可發射的玩具
雖然冇睇過,但對Super 1都真係有份感情














































Super 1被SIC後,接著我當會期待著SHF版本,希望到時有新驚喜

下款SIC 62係出 幪面超人ZX,雖然面相可愛...,但還是想要的
再下款SIC 63,我希望會出幪面超人BLACK(TV VER)

2011-12-11
SIC 55
Masked Rider Stronger
強者

一隻因為做特價才買的sic...
一隻入手後一定要改的sic...

改造方式同大家的都一樣,看看以下效果
改造前


改造後



頸終可轉了,但只可左右轉,不能向上向下擺...


SIC後的強者,外型是不錯的,靚仔了很多,非常有型,又有現代感
好喜歡他手套及長靴保留 成茂變身前雙手那銀色橫紋的設定,好正
腰長左d.....
左腳有點外彎,應該係腳關節的插入位做斜左,是量產時的失誤嗎?




眼,心口可著燈,是sic第一次,但我覺得眼部其實唔需要著
又影響可動又冇心口燈咁好效果


胸甲可脫下露出心口電路版,ok有型



同sic rider X一樣,身材比例都係大隻仔





整體可動一般
手,腰合格,腳就差d


可換裝成充電型態
超電子改造人
(都係平常型態好看些)






連rider kick都打唔死亞波羅的話
就用以下這招吧!


sic 55套裝內的 電波人(甲蟲女),我未拆,興趣不大,應該會賣
最後總結係
這款sic有特價才買吧





















沒有留言: