2007年6月20日 星期三

青銅聖鬥士 狼座 那智 (聖衣神話)



狼座 那智,一個出場機會超少的青銅聖鬥士(應該是5小弱中最小出場的)
這傢伙是我的神話收藏中唯一的日版玩具 (在東京中野購入的開封品),買完後回到酒店打開才開覺沒有裝著聖衣的圖.......好彩構造簡單
(同好們,有這個狼座神話的同好們,可否scan那圖給我啊,底面我都要呀,唔該)
QC好好,是日版的關係嗎?




面相造得好似,但髮型...,無論有否戴上面罩都係非常唔似














不過不失的星座型態




把小腿聖衣除下,這樣像漫畫嗎


1 則留言:

angusguyver 提到...

Elljay
2007年6月23日上午2:11
開始後悔當然無買距地~~~我一只小弱都無。但如果BANDAI會出TV版最初聖衣,我諗我都只能追翻呢5只“蛋散”呵呵。 BANDAI已經3個月無新噶神話產品了,而冥衣白羊跳票,延期到7月中或7月底,你話點頂。 玩左神話..開始後悔當然無買距地~~~我一只小弱都無。但如果BANDAI會出TV版最初聖衣,我諗我都只能追翻呢5只“蛋散”呵呵。 BANDAI已經3個月無新噶神話產品了,而冥衣白羊跳票,延期到7月中或7月底,你話點頂。 玩左神話禁耐,幾年了,老實講真系有D悶~~BANDAI再無D好野刺激下,我D熱情就無晒了。
回覆

AJ皇 AJ皇
2007年6月21日下午2:01
那我盡快介紹 邪武
回覆

.. ..
2007年6月21日上午10:32
五小弱之中 我覺得最正是獨角獸呢...
回覆

gary gary
2007年6月20日下午10:27
你影d神話真係正到不得了,掂