2007年6月12日 星期二

裝著變身 MASKED RIDER DEN-O (Rod Form)

裝著變身 幪面超人 電王 聖竿型態,係我現時第2隻電王玩具(1隻是指頭食玩聖劍型態電王)。電王的基本4個型態中,我覺得最靚是這個rod form,所以裝著變身中我只買了這隻。


幪面超人電王系列應該係第1套沒有展露人樣的裝著變身,但將會推出的電王空白型態+Mo Mo可能會有人樣

必殺技

電王裝著變身,採用全新素體,而素體設計,好明顯是來自聖衣祈話第3素體再改良,所以可動度非常高,擺post都非常自然。今次可裝著的盔甲不多不少,而胸甲的關節位隱藏得非常之好。整體上色算唔錯,沒有出界及刮花。

另外,附送的手掌parts其中一對時專用來拿武器的,但手指的開合幅度不夠大,武器拿上手後不夠實。而電王武器(聖竿)組裝前的型態居然完全不上色,這點我覺得非常離譜!!

但整體來說,這電王裝著都是一款不錯的玩具

1 則留言:

angusguyver 提到...

園咲來人
2008年10月27日下午8:32
你鐘意den-o定kiva呀

上我個BLOG睇吓
http://hk.myblog.yahoo.com/lch555913850
回覆

AJ皇 AJ皇
2008年10月28日下午10:10
我就一定係中意睇電王多d

AJ皇 AJ皇
2007年6月13日上午9:04
小王子 , 第2個rider(綠色)起初我對佢冇乜興趣,但看完最新一話, 嘩,佢同天津4合體時,過程型到爆燈 wadee兄,電王確實幾好睇(雖然rider造型怪怪...) 信我,值得一睇 (1定好睇過kabuto & 後半段的響鬼)

回覆 .. ..
2007年6月12日下午9:40
咪就係....隻手手好難揸實d武器 成日甩.... 而家我仲只得紅同金兩隻 但黎緊嘅綠色必入呢....
回覆

Wadee Wadee
2007年6月12日下午8:31
這些新幪面超人小弟真是唔識欣賞~
回覆

Ivan Ivan
2007年6月12日下午6:29
唔~ 其實電王依個系列既裝著真係好玩的!!! 改左波地之後真係一流~